ik heb een trage macbook air, wat te doen aub?

ik heb de prullenmand al geleegd en bijna al mijn documenten verwijdert. help me please!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht dat Macs nooit traag kinden worden

Het beste antwoord

Normaal gesproken wordt een MacBook niet traag. Bij mij zelf is mijn MacBook alleen traag als in de virtual box Windows open heb staan.
Mogelijk is dat het probleem. Je hoeft er immers niet bewust van te zijn dat hij open staat.
Bij het draaien van Windows naast je Mac moet je ook aangeven hoeveel geheugen je vrij maakt voor Windows en hoeveel voor Mac mogelijk is deze verdeling niet goed en dat gaat ten koste van de snelheid.

Documenten nemen weinig geheugen in. Het verwijderen van overbodige documenten lijkt me weliswaar nuttig, maar niet direct van invloed op de snelheid. Wanneer je grotere bestanden verwijderd zul je meer rendement er uit halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

verwijder apps?