Welke van de 2 volgende computers is het beste kwaliteit prijs en geschikt voor wat gaming?

Weet niet waarom de foto niet wil dus hier meer uitleg:
intel/2450M i5 processor,nvidia gt 610 2gb,8gb ddr , super multi dvd brander, harde schijf 500 gb, windows 7 home premium 64 bit voor 700 euro van asus.

Heb dit op alternate gevonden misschien interessanter?
De Satellite L750 is een echte Toshiba, kortom veel waar voor uw geld. Zo krijgt u hoge prestaties en veel opslagruimte, een DVD Super Multi Drive en de prachtige LED-achtergrondverlichting van het TruBrite® 39,6cm (15,6") HD-breedbeeldscherm. Plus een reeks slimme Toshiba Easy Media toepassingen betekent meer digitale mogelijkheden: Toshiba Controller voor gelikte Media streaming, Multi-Card Reader, en Toshiba LifeSpace.

De Satellite L750-1V2 is uitgerust met een Intel® Core i7 2670QM processor, een 500GB harde schijf, WLAN b/g/n, 6144MB geheugen en een NVIDIA GeForce GT 525M grafische chipset. De notebook wordt geleverd met Windows 7 Home Premium 64-bit.

Dit is wat ik er zoal op doe:
Ik ben een mmorpg fan en een shooter fan, bijvoorbeeld runescape maar op highest detail,films kijken,wow spelen(liefst ook op de highste details),wat photoshoppen. shootergames speel ik vooral op ps3.Ik speel ook wel graag starcraft en minecraft.Maar ik zie het lieft hem toch nog 3jaar goede games draaien als dat zou kunnen,misschien vind je zelf een betere laptop prijs/kwaliteit, maar blijf liefst onder de 850 euro.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil er tot 850 euro aan spenderen.

Antwoorden (1)

Het is opzich geen slechte computers, maar die grafische kaarten zijn echt belabberd slecht, daarmee bedoel ik echt heel slecht.

Als je veel waar voor je geld wilt kun je het beste een Medion kopen, deze 2 vallen in je budget en hebben echt veel betere specs:

829 euro: http://www.medion.com/nl/electronics/prod/MEDION®+ERAZER®+X6815+laptop/30013668A1?category=notebook_15&recId=&wt_mc=nl.intern.m-shop.pro-pla.on-ma&wt_cc1=m-shop_topseller_notebook-2-rechts&wt_cc2=30013668A1&wt_cw=30.2.8&utm_source=Internetseite-intern&utm_medium=Kachel&utm_content=notebook_2-rechts&utm_campaign=Kategoriekachel-Hotspots&utm_term=30013668A1

729 Euro: http://www.medion.com/nl/electronics/prod/MEDION®+ERAZER®+X6812+laptop/30012494A1?category=notebook_15&recId=&wt_mc=nl.intern.m-shop.pro-pla.on-ma&wt_cc1=m-shop_topseller_notebook-3-links&wt_cc2=30012494A1&wt_cw=30.2.8&utm_source=Internetseite-intern&utm_medium=Kachel&utm_content=notebook_3-links&utm_campaign=Kategoriekachel-Hotspots&utm_term=30012494A1

Die duurdere is sneller. Maar die goedkopere is een ouder model, het voordeel van die is dat er een SSD inzit, waardoor hij supersnel opstart