Zijn de advertenties die ik op GV zie speciaal voor mij bedoeld?

Sinds ik op Goeie Vraag ronddool, nu een maandje ofzo, zie ik bij vragen van anderen, in willekeurig welke categorie, advertenties over afvallen. Ik heb nog nooit iets met betrekking tot dat onderwerp gevraagd of geantwoord. Ook bij internetgebruik buiten GV om doe ik niks met dat thema. Het enige dat op GV over mij bekend is is dat ik een vrouw van 41 jaar ben. Heeft Google of iemand anders (op grond van mijn sekse en leeftijd) besloten dat ik iemand ben die wil afvallen en krijg ik daarom steeds die advertenties te zien? Of ziet iedereen dezelfde advertenties op GV?
(Het is me overigens bekend dat je, als je met een zoekmachine iets hebt opgezocht over bijvoorbeeld goedkope vliegreizen naar Turkije, virtueel wordt doodgegooid met advertenties over vliegen en Turkije. Dat is ook de reden waarom ik de afslankreclames niet snap - ik ben daar helemaal niet mee bezig,niet in het echt en niet op internet.)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mag ik je aanraden: Adblock Plus. Nooit meer last van reclames. Voor Chrome en voor Firefox verkrijgbaar, gratis!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik ook sinds een paar maanden, ideaal!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor de tip, ik ga t proberen!

Antwoorden (2)

nee hoor ik zie hier iets over voetbal waar ik totaal niet geinterreseert in ben zalando ?? ook niet en energie ook niet.
laat het je niet storen
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En ik zie niets, lekker rustig met een ad blocker ;-)
er zijn cookies die jou interesses opslaan en die proberen daar de advertenties bij jou te slijten , ik ben 62 en er komen bij mij ook advertenties waarvan men denkt , die man zou daar wel eens wat aan kunnen hebben , maar jammer voor hen IK BEPAAL en niet de advertentie , dus negeren en doorklikken