als ik tweaks cydia app verwijder uit cydia zijn ze dan helemaal weg?

als ik bijvoorbeeld dreamboard instaleer in cydia en hem daarna als het me niet meer beval er af wil halen blijven er dan sporen achter op mijn ipod 4g?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee. Dan is alles verwijderd. Je moet alleen wel goed kijken wat er allemaal geïnstalleerd word. Als je de tweak dan verwijderd moet je weer goed kijken of dezelfde onderdelen ook weer worden verwijderd. Zo niet kan je ze via "pakketten" weer verwijderen.
Maar over het algemeen word alles verwijderd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via pakketten handmatig verwijderen. ;)

Andere antwoorden (2)

Normaal gesproken wel. :) meestal ook zo het geval, ik heb echter 1 keertje meegemaakt dat een tweak verkeerd gedeinstalleerd was: het effect is niet merkbaar verder, maar je zal een stukje ruimte kwijt zijn (bij mij was dat minder dan 50 kb, verwaarloosbaar dus) bovendien is bij een nieuwe ios update (en dus nieuwe jailbreak :P) alles weer netjes gefixt :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zullen altijd sporen achterblijven, denk hierbij aan bijvoorbeeld bestanden die op een één of andere manier niet goed verwijderd en achtergebleven zijn. Maarja dan moet je echter wel diep in de gegevens van jouw Cydia App kijken wil je er wat van kunnen zien. Het ligt er in ieder geval niet echt voor de hand. Wil je toch 100% zeker zijn dat alles gewist is dan raad ik je aan op een schone installatie te doen op je iPod.