Je bedoelt waarschijnlijk WhatsApp. Dat werkt niet standaard op de iPod. In de onderstaande link staat een beschijving hoe je het toch voor elkaar kunt krijgen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het blijkt trouwens bij veel gebruikers alsnog niet te werken. Proberen op eigen risico, dus.
bamibal
11 jaar geleden
Als je de laatste software updates heb gedaan, kan het niet meer. Je kunt je ipod wel downgraden en dan alsnog via het eerder gegeven stappen plan whatsapp op je ipod zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1) jailbreak je iPod
2) installeer via cydia "whatspad"
3) installeer via cydia "installous" (op internet staat hoe dat moet.)
4) download en installeer via installous whatsapp.
5) veel plezier met wazzappen