Er komen telkens pop-up "knopjes" boven in mijn scherm op mijn laptop. O.a. zoomen, spatie. Wat zijn deze& hoe kom ik er vanaf?

Ik heb vista en een super oude laptop. Ik geloof dat het misschien de knopjes zijn die je bij een normaal computerscherm vroeger had, voor het lichtcontrast e.d.

Als ik met mijn muis al dicht bij de tabbladen zit dan komen ze al tevoorschijn en ze zijn echt heel irritant. als ik de "fn" toets indruk mer ik dat ze sneller weggaan. Meestal is mijn trucje dan ook om erover te gaan met de muis en dan "fn" te drukken..

Maar ik wil er echt heel erg graag vanaf, dus wie helpt me?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt eens via start » zoek » msconfig, bij de opstartlijst kijken of je daar het programma dat er verantwoordelijk voor is ziet staan en uitvinken. Als je 'm er niet zo bij ziet staan kun je ook alle vinkjes uitvinken waarvan je denkt dat kan 'm wel eens zijn. Daarna kun je dan 1 voor 1 weer de vinkjes aanzetten totdat je de juiste gevonden hebt.

Als het inderdaad verbonden is met de Fn functies en je zet het uit heb je wellicht wel minder Fn functionaliteit.