Is het mogelijk om een derde box (naast gelezen/ongelezen) te verkrijgen bij Gmail (bijv. herinneringen) ?

Op dit moment gebruik ik Gmail met een onderscheidende layout (ongelezen / gelezen) op zo'n wijze dat alles wat ongelezen is, ik nog moet doen. Ik gebruik dit als takenlijst.

Nu is het soms wel irritant om altijd 15~ ongelezen mailtjes (taken) te hebben, dus hoopte ik in samenwerking met Gmail, op de homepagina er van (postvak in) iets van herinneringen of een manier van takenlijst te vullen is.

Op dit moment gebruik ik de ongelezen wijze om ook op mijn mobiele apparaten te zien wat ik nog moet doen.

Tips/alternatieven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt aan ieder nog te behandelen mailtje een ster toevoegen. Zo kun je snel filteren op nog te behandelen mail. Via Opties kun je ook instellen dat je naast de standaard ster nog meer icoontjes kunt gebruiken.

Een andere optie is het gebruik maken van labels. Je kunt zelf een label aanmaken, en deze toekennen aan je mailtjes. Ook labels zijn snel en makkelijk te filteren, ook via een snelkoppeling links in het scherm.
bamibal
11 jaar geleden
Als het goed is moet je met rechtsklikken in de hoofdmap nieuwe mappen kunnen aanmaken met een naam die je wenst.
KIjk eens op www.gratiscursus.be daar staat ee kleine cursus G-mail
FRank