Hoe kan ik met twee schermen op scherm 1 iets full screen doen en op scherm 2 ondertussen bijvoorbeeld een chatvenster open hebben?

Zodat ik zegmaar verschillende vensters heb waar ik tussen kan switchen, maar toch op beide schermen het venster open laten.
Kan dit? Hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Om te beginnen heb je 2 video kaarten nodig, of een met een dubbele uitgang. Daarna kies je voor één groot bureaublad uitgesmeert over beide schermen, de spreekt voor zich, d.w.z. gewoon de vensters plaatsen waar je dat wil.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb al 2 schermen werkend op 1 videokaart en het gewenste venster op het andere scherm (scherm 2) gezet, maar als ik het spel opstart gaat het venster weg (toont bureaublad op scherm 1), en als ik klik op scherm 2 gaat de full screen game ook weg en kom ik weer op bureaublad of venster waar ik klikte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk past je spel de shcermresolutie aan. Dan word het lastig..