Hoe kan ik als ik een filmpje maak op mijn Ipod die in Moviemakers krijgen?

Ik moet voor school een filmpje maken en heb op met mijn Ipod gefilmd. Ik moet het nu alleen nog op de computer krijgen en in moviemakers zetten maar ik weet niet hoe dit moet.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je je iPod touch met het usb kabeltje aan de pc legt, kun je hem in itunes openen of als usbstick gebruiken, vind dus je iPod touch bij de computer, bij verwisselbare schijven en apperaten, kies het filmpje en kopieer het bijvoorbeeld op je bureaublad. Als je dat hebt gedaan ga je in moviemaker zoeken naar inporteer, klik op importeer, en selecteer het filmpje, en klaar is kees!
Ik weet trouwens niet of moviemaker de bestandsformaten van je iPod touch ondersteund. Bij mijn iPhone werkt het wel op mijn montageprogramma, maar die software is professioneler en heeft veel meer mogelijkheden. Hoe dan ook succes!