Bestaat er een mogelijkheid / software spraak in tekst te veranderen?

Bijv. Youtube filmpje waar tekst in voorkomt die het dan omzet van spraak naar tekst zet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

als het goed is heeft windows zelf een een soort speech programma standaard ingebouwd
ik heb het nog nooit gebruikt maar wellicht iets het iets
zie onder
start
instellingen configuratie scherm
speech recognition

weet niet of het alleen engels is of zoiets
ben eigenlijk wel benieuwd
capthavoc
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, ik heb zulke software en ik gebruik het nu, maar dat heb ik alleen gekregen via mijn ziektekostenverzekeraar omdat ik slechtziend ben en veel doe met tekst (email enzo). Ik geloof niet dat dat vrij verkrijgbaar is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dragon natually speaking. Werk redelijk goed.