Is 1G RAM voldoende voor een Imac?

Ik heb een tweedehands Imac op het oog.
Het heeft 1G RAM, heeft iemand ervaring.
Wat kan je er wel of juist niet mee?

Toegevoegd na 11 minuten:
Specs van de verkoper

Specificaties:
• 2GHz Intel Core 2 Duo
• RAM: 1 GB
• Harddisk: 250 GB
• isight camera
• Draait op versie 10.5.8 > Mac OS X Leopard

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is opzich geen slechte mac maar het is natuurlijk afhankelijk van wat je er mee wil gaan doen. Video renderen en zware adobe pakketjes is het niet optimaal. De 1gb ram is wat weinig maar je zou er eventueel nog een kaartje kunnen laten bijprikken door jezelf of iemand die weet hoe dat moet. Je kan de 1gb goed gebruiken in de onderhandelingen om hem wat goedkoper te krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt, normale mac ik zou voor de 2GB gaan, maar het is nog altijd te upgraden

Andere antwoorden (1)

Dat hangt er van af waar je hem voor wil gebruiken: je kunt er goed op werken maar je zult er geen geweldige games op kunnen spelen.