hallo ik heb een oude toshiba satellite pro met windows xp processor 1 die heel erg traag is met het opstarten en internet. wat kan ik doen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan een programma downloaden dat Ccleaner heet, de naam zegt het al, het maakt je pc ''schoon''. Ook is het programma smart defrag 2 handig.

Ik weet niet welk browser je gebruikt maar ook is het handig om niet internet explorer te gebruiken. Hiervoor kun je google chrome/safari gebruiken. Scheelt ook al een hoop.

Nog een optie is het updaten van je drivers. Kijk eerst welke onderdelen je in je pc hebt. En ga vervolgens op de site van het bedrijf kijken bij het kopje drivers. Hier kan je je drivers updaten, ik hoop dat dit heeft geholpen.