Bijv.

http://www.mijnbestand.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon, door een PDF-dokument te uploaden naar je webspace en te zorgen voor een linkje.
Via de link hieronder vind je een heleboel gratis PDF-converters waarmee je je word- en andere dokumentjes kunt omzetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat je in word toch altijd een pdf kan maken?
Zoniet, raad ik echt een apple aan. Dat zit er allemaal in zonder er dat je er over na hoeft te denken....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik gewoon PDF Creator. Die installeer je als een printer. Daarvan kan ik van elk document op mijn PC een PDF bestand maken wanneer ik voor Afdrukken > PDF Creator kies. Dus ook van Word. Ik sla er zelfs webpagina's mee op als PDF (bijvoorbeeld recepten), waarbij ik dus alleen maar hoef te kiezen om de webpagina 'af te drukken'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-ik denk niet dat mijnbestand.nl dat gratis doet ?
PDF995 zit meteen in het menu van je printer,
Gratis te downloaden bij seniorweb.nl