Ik heb een samsung galaxy txt en mijn wifi doet het niet meer, ik heb al vanalles geprobeert en opnieuw instellen en andere verbinding?

maar het lukt niet hoe moet ik mijn mobiel instellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
kan je tijdens het zoeken van je netwerk wel de naam zien
zit je niet per ongeluk op die van je buurman ?
heb je iets met de router gedaan ?
reset? hard reset
brandt het wlan lampje ? etc etc
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee ik zit gewoon op mijn netwerk van thuis, en er staat ook gewoon dat ik verbinding heb, heb router gereset vandaag en het lampje brand,hij doet het gewoon niet, ben vandaag naar de winkel gegaan en moest dingen uitproberen, het is neit gelukt, dus denk inleveren en dat hij gemaakt word , maar ben hem dan wel 2 weken kwijt :S
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste Anne, Heb je deze storing op alle WiFi-netwerken, of enkel op je eigen huisnetwerk? Met vriendelijke groeten, Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl

Antwoorden (1)

doe misschien de batterij van de telefoon opnieuw er in bel waar je hem vandaan hebt