ik heb een packerd bel laptop en de aan en uit knop is kapot is er nog een andere manier om hem aan de praat te krijgen?

het gaat om deze laptop zie foto
kan je bijvoorbeeld een draadje aan elkaar vast maken in de laptop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (3)

Als de garantie al verlopen is, kan je de laptop openschroeven en kijken of je de aan-uit knop schoon kan krijgen of met bv iets scherps kan starten.

Vaak is het gewoon een druk systeem, en is het knopje kapot. Dus niet het systeem zelf.

Is de laptop nog in garantie, dan gewoon naar de winkel brengen natuurlijk ter reperatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het echt alleen het knopje is dan zou ik er zelf niet aan prutsen maar gewoon ter reparatie wegbrengen
er is geen goeie manier om hem verder aan te krijgen.
en er zelf aan prutsen is zeker niet zonder gevaar te doen
capthavoc
12 jaar geleden
Ga naar www.replacedirect.nl
Zij hebben twee mogelijkheden: koop een nieuwe knop en vervang die in jouw computer of maak een afspraak dat zij dat voor jou doen.
Zij werken op no cure no pay basis.
Frank