Kleuren probleem op nieuwe laptop?

Ik heb een foto van de vraag van een ander maar die topic is gesloten maar mijn probleem is er nog.
Ik heb sinds een week een laptop die zo me filmpjes afspeelt terwijl mijn laptop eigenlijk gewoon HD moet afspelen maar nu moet ik de filmpjes op slechtste kwaliteit zetten al wil ik de kleuren normaal.

Me spelletjes zijn wel normaal gekleurt.
Willen julie me helpen (sorry voor de fouten heb dyslexie)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Als het een nieuwe flaptop is, terug naar de winkel. Laat hen het maar oplossen, niet jouw probleem. Als het een ouwe is, kijken of je de video drivers kan updaten. Ik vind het vreemd dat games wel normaal doen.

Antwoorden (3)

Ziet er uit dat de grafische chip op het moederbord defect is. Of je moet er een andere driver installeren, moet je wel even achterhalen wat de videochip is.

Aangezien je de laptop pas een week hebt, teruggaan naar de winkel en een andere vragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niet alle filmpjes op youtube zijn HD ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee weet ik maar ik kan ze niet in hd bekijken dan worden ze raar gekleurt.terwijl mijn laptop het aan moet kunnen staat erop
Hallo Sjul.

Misschien mis je een codec pack.
Zoek een s met google naar het codec pack lite.
Dat is bij sommige formaten films nodig.
http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm
FRank