hoe weet ik of een laptop goed is?

ik wil graag een laptop kopen maar heb er niet zoveel verstand van hoe weet ik of een laptop goed is? en snel goenoeg? en zit er veel verschil tussen een dure laptop en een goedkope?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Je moet eerst weten wat je ermee wilt doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook op kieskeurig kijken, je. Zoekt eerst ff welke je eventueel zou willen en typt dat het type o de site in en dan krijg je bruikbare info !

Het beste antwoord

Bedenk voor jezelf goed wat je ermee wilt gaan doen. Surfen op het internet, telebankieren etc. kan goed met bijna elke laptop, wil je gaan gamen of foto/video bewerken dan moet de processor krachtiger zijn en moet er een aparte videokaart inzitten.

Ook het merk van de laptop is erg belangrijk, ik vermijd merken als: Packard Bell,Medion,BenQ,Lenovo en Acer.

Merken als Asus, Hewlett Packard (HP), Samsung, Fujitsu-Siemens en MSI zijn merken die naar mijn mening beter zijn.

Kijk als hierboven genoemd op internet naar meningen van andere mensen, of ga naar een winkel waar ze U professioneel advies kunnen geven.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik ook niet echt :p
Maar je zou eens bij de beoordeling en recenties moeten kijken.
Wil je gamen dan moet er wel een goeie videokaart inzitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nuttig website : www.kieskeurig.nl
Kies op deze site bijvoorbeeld voor de rubriek "Beste laptops". Bovendien kan je gemakkelijk laptops vergelijken en ook meer info vragen over de verschillende technische begrippen (zie klein icoontje met de letter i bij verschillende begrippen). Zo leer je snel waar je moet op letten bij het maken van jouw persoonlijke keuze. Veel succes.