mijn computer pakt geen cd en dvd disc's meer er gebeurt gewoon helemaal niks weet iemand hoe dit kan en dat het weer normaal word?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Kijk eens goed in de sleuf of er misschien een schijfje in klem blijft zitten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wordt de speler herkend in apparaatbeheer?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Klinkt als...kapot

Antwoorden (1)

Er zijn een aantal mogelijkheden:
1. Eerst kijken in verkenner of je dvd speler gezien wordt door de computer.
2. Als hij hem wel ziet kun je aanklikken wat je starten wilt (autorun oid)
3. Ziet hij de drive ook niet dan kan het zijn dat het kabeltje los zit. Dit betekent dat je de pc open moet maken en het kabeltje aandrukken
4.Ziet hij hem wel maar wil hij niet automatisch opstarten dan moet je daar even op googlen (dvd automatisch opstarten). Het is een kleinigheid om te herstellen

succes