hoe maak ik een tekstvak met Gimp 2.6???

hoe kan je een tekstvak maken met gimp? ik weet wel een html code, maar die kan zegmaar niet in een plaatje. wie kan mij helpen????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Pieter2011
12 jaar geleden
http://www.gratiscursus.be/GIMP/GIMP_Les030.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel on zo`n layout, sorry

Antwoorden (1)

- Open de afbeelding met Gimp
- Toets Crl+B om de Toolbox te openen.
- Klik in de Toolbox op de grote A om tekst toe te voegen.
- Selecteer vervolgens een ruimte waar de tekst moet komen te staan (click, hou vast, schuif en laat los).
- Er opent zich tegelijkertijd een venster waar de tekst ingevoerd kan worden (GIMP text editor).
- Voer tekst in en click op Close om het tekst venster te sluiten.
- Lettertype en lettergrootte kan gewijzigd worden onderin de Toolbox.
- Om de tekst te verplaatsen kies je de Move tool in de Toolbox (grote +).