Kan iemand een geforwarde mail lezen die niet aan hem/haar is verzonden maar waarbij diegene wel in de vorige mail wisselingen betrokken is ?

Als je een email bericht steeds over en weer stuurt (bv jij persoon A en de andere persoon B) en op een gegeven moment wil je de laatste email forwarden naar iemand anders ( persoon C )kan volgens mij persoon B zien dat hij door A geforward is naar C ook al staat B niet bij ontvangers. is dit zo ?

het gaat hierom microsoft outlook web app nieuwste versie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Nee, dat kan die persoon niet (als jij tenminste duidelijk zegt wat je doet). Persoon B kan het nooit zien want die laatste mail is nooit naar persoon B gegaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In principe niet, maar let op ook met forwarden moet je de juiste email adressen selecteren, eigenlijk net zoals je een nieuwe mail verzend. Dus gewoon alert blijven naar wie je iets verzend.