is het mogelijk om emails terug te vinden nadat je computer gecrasht is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
capthavoc
12 jaar geleden
hoe gecrash is gecrash ?
is alleen je opstart defect
of je hele HD naar de maan ?
ishij gecrashed om een ander reden dan de HD dan zou het wel te fiksen zijn door DE HD aan een andere pc te hangen en de gegevens over te pompen
maar dat is in dit geval alleen maar nodig als je outlook of windows mail .thunderbird oid

Antwoorden (3)

Ja ligt aan het soort email.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er van uitgaande dat je Outlook van Microsoft gebruikt moet je op je harde schijf een bestand vinden welke eindigd op .pst deze bevat al je mail van voor je crash.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak staan ze nog op de server van de provider en kun je ze nogmaals ophalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een hele goede tip!
Mijn man zit bijna te juichen, want DAAR had hij nog niet aan gedacht!
Jammer dat ik je maar een plus kan geven.