Hoe maak je een screenshot van een complete webpagina?

Dus niet alleen wat je ziet maar compleet van boven naar beneden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
21.4K

Het beste antwoord

Dat kan heel simpel en gratis met Webshot: http://www.websitescreenshots.com/
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Op de knop "print screen" drukken. Paint openen en paste/plakken gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan print je alleen wat er voor je neus op het beeldscherm staat, dus niet in zijn geheel van boven naar beneden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Freek, leuk dat je weer terug bent!
Verminder de grote van je pagina naar 10 % en druk op Printscreen knop. je hele pagina zal er op staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lukt niet tenzij je de screenshots met paint o.i.d. aan elkander plakt.

Wat wel kan is de webpagina opslaan.
Dit kun je ( aangenomen dat je met windows explorer werkt ) via bestand/opslaan als ...... doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Verkleinen kan ook, maar als dat de leesbaarheid bevordert is een tweede.
Verkleinen kan met ctrl knop en dan scrollen met je muiswiel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met knipprogramma (Zit in Windows standaard)
Windows 7 en Vista en 8:
Start/ (type in) knipprogramma
Windows xp (Lager)
Start/Run/(type in:)Knipprogramma
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie niet de hele pagina.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kun je zelf in stellen
Reddie
12 jaar geleden
Kan knipprogramma niet vinden (XP).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik bedoelals ik op jouw plaatje klik dan zie ik ook een gedeelte van de pagina niet.
Maximaliseer je webpagina waarvan je een screenshot wilt. Druk op F11 zodat je taakbalk e.d. verdwijnt. Vervolgens druk je op print screen op je toetsenbord. Daarna kan je het plakken enopslaan in paint. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou met dit programma moeten kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan goed met Snagit, helaas is dit programma niet gratis.