Hoe kun je op facebook het abonnement op iemand van de vriendenlijst weer herstellen?

Op facebook kun je van de vrienden die je daar hebt het abonnement opzeggen, zodat je geen foto,s of interesses of "vind ik leuk"van diegene kan zien. Dat heb ik bij iemand gedaan, maar wil dat weer ongedaan maken, zodat ik wel weer de foto,s en interesses van die persoon kan zien. Waar kan je dat doen op facebook? De blauwe link "ongedaan maken"zie ik ook niet meer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga naar het profiel van diegene. Ga met je cursor over de vriendenknop. Klik op instellingen en selecteer in het uitklappende menuutje waar je meldingen van wilt.