hoe kan ik de beamer op de dvd speler aansluiten?

Ik heb de kabeltjes die op de foto staan en dat zijn ingangen waar de kabeltjes in moeten. Maar welke moet ik welke? Het gaat van beamer naar dvd speler en op de foto is de dvd speler

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (2)

Geel is beeld (video) en rood/wit is geluid (stereo).

Toegevoegd na 2 minuten:
Op de foto zie ik dat je dvd speler geen directe geluidsuitgang heeft. Je kunt "optical" gebruiken en die naar je versterker sturen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is alleen gele te vinden. Dus dat kan niet. Maar toch bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een beamer heeft, zolang er geen luidsprekers op/in zitten, geen ingang voor geluid. Deze zul je met een kabel naar je tv of een versterker moeten sturen.
capthavoc
11 jaar geleden
kleur maakt niet uit als de gele maar met de gele is verbonden al gebruik je daar een ander kleur kabel voor
neem de zwarte er voor en wit en rood voor geluid
Sluit alleen de gele kabel in de gele poort.