Dat hangt af van je mini-laptop. Maar die mini-laptops staan niet bekend om hun enorme kracht. Het draaien van een OS binnen een OS is een forse aanslag op de computercapaciteit. Het zal dus zeker niet zo soepel lopen als MacOS op een gewone Mac.
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee bij elke update loop je het risico op crashen
je kan met dat, niets meer of niets anders dan,wat je met het onderliggende systeem ook kunt en nog beter ook
Dus het is leuk maar totaal overbodig .
capthavoc