Er worden sinds kort via mijn naam berichten naar mijn volgers gestuurd die ik niet zelf heb gestuurd. Hoe kan ik dit stoppen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Je hebt waarschijnlijk een applicatie toegang gegeven tot jouw Twitter-account. Deze applicatie verstuurd nu via jouw account tweets. Je kunt nu het volgende doen:

1) Log in op http://www.twitter.com/
2) Klik rechtsboven op 'Instellingen'
3) Klik links op 'Applicaties'
4) Klik bij de desbetreffende applicatie op 'Toegang intrekken'

Wanneer je niet weet welke applicatie de tweets verstuurd, kan je van alle applicaties de toegang intrekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan ook een 'virus' zijn.. ik heb dit zelf ook gehad, heb ik alleen kunnen verhelpen door een nieuwe twitter aan te maken...
dit soort dingen zijn ook op msn.. net als 'hey look at this picture of me...'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt bij instellingen instellen dat je eerst toestemming moet geven als er een tweet wordt geplaatst.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meedere mensen die ik ken hebben dit ook gehad als je je wachtwoord veranderd stopt het