Gaat een LG(LocalGroup) nou in GG(globale group) of een GG in een LG?

Discussie op school en zou meer antwoorden willen horen zodat we tot een conclusie kunnen komen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

LG in GG, ook b.v. meerder LG in GG.

Toegevoegd na 45 seconden:
Als het andersom zou zijn, zou de naam local nergens opslaan..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kun je makkelijk onthouden door AGDLP te gebruiken. Account in Global group, die in Domain Local group en daar Permissies op toepassen.