Mijn firefox werkt niet meer. Ik heb al diverse malen opnieuw gedownload maar hij wordt niet geopend. Wat zou er fout zitten??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Eerst wel de oude Firefox verwijderen. Als opnieuw installeren dan niet j=helpt, een nieuw profiel aanmaken. Dat zou moeten helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals eerder is vernoemd.
Via de gepaste wijze deinstaleren, of anders deinstaleren met behulp van Revo uninstaller ( deze is vrij te verkrijgen op het internet ).
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Bovengenoemde tool ruimt tevens alle restanten op.
Daarna even een herstart doen van jouw machine.

Als het goed is dan kun je nu opnieuw FF instaleren en draaien.

Dergelijke fouten kunnen voorkomen door een slordige deinstalatie of dat er nog wat van het programma draait in de achtergrond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal deinstalleren en dan opnieuw installeren.