sinds 2 dagen zijn diverse woorden gekleurd op m'n pc. Als ik dan op deze woorden klik kom ik bij een advertentie uit. Hoe kan ik dit herstellen?

Het is een advertentie van Textenchange. De gekleurde woorden zitten overal (op goeievraag.nl, marktplaats, nu.nl enz,enz. het zijn altijd andere woorden zoals: met, deze, voor, vrienden enz, enz.
Iemand een oplossing?

Bvd, Pascal

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik had dat gisteren. Had wat dingen zitten dowloaden omdat ik graag een bepaald filmpje wilde bekijken, en blijkbaar wat zooi binnengehaald. Ik heb via systeemherstel m'n PC teruggezet naar een eerdere status, en nu nergens last meer van.

Waarschijnlijk kun je het ook wel wegkrijgen met een goede virusscanner of spywareprogram, maar ik vind systeemherstel altijd wel zo makkelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook ik had dit! Zwaar irritant!!Rechts bovenin kan je het weg halen bij de instellingen.
Oh, maar ik heb wel Google-chroom, ik weet niet of dit uit maakt.