Maand-dag-jaar
Amerikaans systeem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aangezien facebook in 1924 nog niet bestond, en het nog geen 2024 is, deduceer ik dat de 24, aangeeft welke dag in de maand.

verder is facebook Amerikaans, denk eens aan 9-11, dat is toch echt 11, september.

in dit geval is het dus: maand (11e, november dus), dag (24e dus), en jaar: 2011

Toegevoegd na 1 minuut:
een gedeelte van mijn deductie is er ook op gebaseerd dat er geen 24 maanden zijn, maar ik neem aan dat dat redelijk duidelijk was..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij elk facebook bericht staat altijd het volgende als het in een jaar is geplaatst dat niet dit jaar is:

Dag, Maand, Jaar
19 September 2010

Als het wel in dit jaar is:

Dag, Maand
4 April

Als het in de afgelopen 7 dagen was:

Dagvandeweek
Woensdag

(Al het bovenstaande zijn voorbeelden)