Housekeeping is huishouden. Hoe bedoel je "wat kan je ermee doen?"

Toegevoegd na 24 minuten:
Ik had wel verwacht dat het iets met computers te maken had, maar ik vind dat zo'n vage vraag een flauw antwoord verdient :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is de handeling van het schoonmaken van de kamers en inrichting van een huis . Het is een van de vele klusjes die in de term huishouden . Schoonmaak omvat activiteiten zoals het weggooien van afval , het reinigen van vervuilde oppervlakken, afstoffen en stofzuigen . Het kan ook gepaard gaan met enige outdoor klusjes, zoals het verwijderen van bladeren uit dakgoten, het wassen van ramen en vegen deurmatten. De term wordt vaak ook figuurlijk in de politiek en het bedrijfsleven wordt gebruikt, voor het verwijderen van ongewenste personeel, methoden of beleid in een poging tot hervorming of verbetering.
fremar
12 jaar geleden
Aan de tags te zien gaat het over je computer. Housekeeping op de computer is het 'huishouden' van de computer. Je zorgt ervoor dat bestanden goed geordend zijn en dat er niet veel rotzooi overblijft zoals ongebruikte bestanden, internetgeschiedenis etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je vraag op verschillende manieren beantwoorden.
Housekeeping betekend gewoon 'huishouden' in het Nederlands.

Dit staat onder de categorie 'Computers & Internet', dus daar heb ik ook een antwoord op.

'Housekeeping' is een manier die de moderators van het online spel Habbo Hotel gebruiken om acties uit te voeren.

Je hebt in Habbo Hotel 3 soorten moderators, onderandere de housekeeping-moderators.

Housekeeping-moderators gebruiken een bepaalde website (het heeft geen zin dat ik deze geef, gewone mensen kunnen er toch niet op).
Ze kunnen hier gebruikers verbannen, waarschuwen, wegsturen enzovoort.