Onder de knop waarmee je een nieuwe video kunt uploaden, zie je een link met de tekst "Verhoog de limiet". Als je daarop klikt, kom je bij Accountverificatie. Voordat het uploaden van video's van onbeperkte lengte wordt ingeschakeld voor je YouTube-account, wordt eerst bekeken of je account actief is en door jou wordt beheerd. Daarmee wil YouTube misbruik voorkomen. Concreet betekent het dat je je mobiele nummer moet opgeven, waarna je een verificatiecode krijgt toegestuurd. Als je account goed bekend staat zal dat verder geen problemen opleveren.
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is moeilijk te zeggen, hier zijn geen echt voorwaardes voor.

Je moet om het zomaar even te zeggen 'een brave' Youtube uploader en bezoeker zijn.

Je moet nu dus geen video's uploaden die een copyright hebben op de muziek of het beeld materiaal. Verder moet je ervoor zorgen dat je een stijging krijg in viewers en subscribers.

Het bovenstaande werkte in iedergeval wel bij mij, ik mag namelijk video's uploaden die langer zijn dan 15 minuten en ik ben geen Youtube partner dus dat is niet vereist.