Wanneer komt de jailbreak voor iOS 5.1 uit?

Ik wacht al een tijdje op de jailbreak voor iOS 5.1 op mijn iPad 2. Maar hoe lang moet ik nog wachten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Lang ongeveer 3 à 4 updates.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel lang dit gaat nog wel weken duren. Ze hebben wel al een tethered versie maar dan mag je je ipad niet uitzetten. Verder wachten ze met de jailbreak totdat je alles ermee kan jailbreaken van de iphone 3GS tot de iPad 3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit gaat niet lang meer duren. Dit omdat het heel lang duurde voordat 5.0.1 was gejailbreakt. Hierdoor kon apple de nieuwe ios die ze aan het maken waren niet verbeteren om de 'lekken' te dichten. Hij is al gejailbreakt maar nog niet uitgebracht omdat ze hem eerst bugvrij moeten maken. Ik denk binnen 3 weken al! Dit is snel voor een jailbreak