ik heb 2 emailadressen hoe ik zorgen dat de emails van het ene adres naar het andere worden gestuurd??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Dat verschilt per provider. Bij welke mailprovider zit je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat verschilt inderdaad van provider, meestal kun je je emailadressen wel koppelen aan elkaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zit bij hotmail
capthavoc
12 jaar geleden
en je andere email ?
is dat ook hotmail ? of provider mail ?
je moet namelijk inloggen bij het account waar je de mailtjes die je wilt doorsturen en het daar veranderen
en bij hotmail is dat weer net even anders dan bij gmail of welke ander provider
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ook hotmail

Het beste antwoord

Daarvoor moet je eerst online inloggen op je Hotmailaccount en vervolgens kiezen voor Opties > Meer opties > E-mail doorsturen. Daar kun je aangeven dat je je mail wilt doorsturen naar (hooguit) 1 ander e-mailadres.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011