Port 80: Busy... op mijn server, maar niet op mijn PC. Hoe kan ik zorgen dat-ie het wel doet op mijn server?

Op mijn PC doet-ie het gewoon, ook op mijn Mac, maar niet op mijn server. IK heb er wat over opgezocht maar ik kan niets vinden over hoe ik het op kan lossen op de server. Weet iemand wat ik uit moet schakelen of waar dat uberhaupt aan ligt. Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reddie
12 jaar geleden
Wat bedoel je met "doet-ie het gewoon"?
Op je server draait een programma dat naar port 80 luistert.
Port 80 is dus in gebruik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je dan voorbeelden van wat dat zou kunnen zijn?

Antwoorden (1)

Bedoelt je server niet gewoon: "Ik ben een webserver aan het zijn, dus ik heb poort 80 in gebruik"? Dat zou vrij normaal zijn voor een webserver.

Wat probeer je te doen?