Is het mogelijk om een Tweetbot op je computer te hebben? Of op Tweetdeck?

Ik heb namelijk een twitteraccount, en ik wil graag tweets tweten zonder dat ik het zelf doe.

@JustRetweetUs_

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bij tweetdeck (beschikbaar voor elk systeem) kan je een tweetdeck-account maken. Als je deze aanmaakt, kan je instellen wanneer een tweet moet worden verzonden. Je systeem mag uit zijn, je hoeft niet ingelogd te zijn; tweetdeck doet alles voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan enkele tools om dit mogelijk te maken, helaas kan hier een vergoeding aan vast zitten.... bekijk http://twittervolger.nl/