hoe kan ik mijn mail blokkeren na een bepaalde tijd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
walter
12 jaar geleden
Vraag is vrij onduidelijk. Wat bedoel je precies?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe ik mijn gmail na bijvoorbeeld als het 14.00 instellen dat de mails die na 14.00 uur binnenkomen automatisch in de spam gooit
Ritsuka
12 jaar geleden
Waarom na een bepaald tijdstip in spam?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt me onmogelijk...
capthavoc
12 jaar geleden
Er is volgens mij geen functie /regel die mail weggooit op tijd
het is simpelweg een onlogische functie. Mail gooi je weg om naam of onderwerp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat mijn leraar informatica "Wil bewijzen" dat het wel mogelijk is. best wel raar, vandaar deze vraag :)
capthavoc
12 jaar geleden
aah experimentje dus leuk
maar bedoeld hij daar alleen gmail webmail
of ook alle andere mail programma,s ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gmail bedoeld hij hiermee, zelf al wat geprobeerd maar werkt niet

Antwoorden (1)

Dat is niet zo makkelijk. De mailprogramma's die ik ken, hebben daar geen pasklare oplossing voor.
Als je Outlook gebruikt, zou je het wel zelf kunnen programmeren in VBA. Op het moment dat er een mailtje binnenkomt, kun je deze gebeurtenis (event) afvangen, en vervolgens zelf bepalen wat er vervolgens gebeurt. Je kunt van het binnengekomen bericht de aankomsttijd opvragen, en afhankelijk van de tijd het bericht naar de juiste map sturen.
bamibal