Kan ik Google Adsense zo instellen dat ik via CPM werk en niet via CPC?

Nu krijg ik eigenlijk alleen maar betaald per click, maar ik wil per view. Hier mee kan ik namelijk een veel hoger bedrag mee ophalen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dus ook per view wordt betaald en niet alleen per click? Gecombineerd mag eventueel wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij is dat niet mogelijk. Ik gebruik ook Adsense. Waarom zou je namelijk betalen voor iemand die niet op een advertentie klikt.

Maar ik zoek even op de 'help' van google.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb het even snel opgezocht, maar kwam al snel tot de conclusie dat dit niet mogelijk is bij google. Ik wil je adviseren de advertenties op een goed zichtbare plek te plaatsen, wat de kans op een klik kan vergroten. Verder zijn grote advertenties en beeldadvertenties meer waard. Ik krijg soms wel meer dan een euro per klik.