waar kunnen kinderen de html code leren? en als het mogelijk is graag weinig tekst en veel filmpjes

waar kunnen kinderen de html code leren?
en als het mogelijk is graag weinig tekst en veel filmpjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Euh, is dat geen contradictie, HTML leren met weinig tekst? Het hele idee van HTML is juist dat het tekst is! Als je zonder HTML toch websites wil leren bouwen, probeer dan een WYSIWYG-webeditor zoals iWeb of soortgelijks voor de PC.

Het beste antwoord

Met weinig tekst en met filmpjes gaat je niet lukken denk ik.. Ik denk dat html niet echt bedoeld is voor kinderen. Denk dat je meer hebt aan Joomla, wordpress ofzo. (ik ken het zelf niet, maar ken mensen die een webdesignbedrijf hebben en niet zonder die programma's kunnen.) Wordt het moeilijk, dan mag ik het doen

Misschien zou je hier een kijken of dit te begrijpen is voor kinderen (heb zelf geen kinderen, dus geen idee).

http://www.cursushtml.be/cursus/HTML_Introductie