ER wel voor zorgen dat die 2e HD bootable "enable" staat.
Als het een externe is dan maakt u bootable via USB "enable"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja dat kan.

Over het algemeen wordt er dan automatisch een multiboot systeem van gemaakt als je al een win versie op die andere HD hebt staan. Maar ik weet niet of dat de bedoeling is dat je dus straks kunt kiezen tussen 2 installaties bij het opstarten of dat je nu gewoon win opnieuw op een andere HD wilt installeren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan zelf op 1 hard schrijf 2 operating systems pleuren..
laat staan 1 per schijf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan altijd zonder problemen 2 verschillende os draaien, op 1 pc, elk op hun eigen schijf, of zelfs hun eigen partitie.
tijdens de installatie vanop dvd, krijg je de keuze op welke schijf je je xp wil zetten.
de bootmanager zorgt er voor dat je tijdens het opstarten nadien, een keuzemenu krijgt, vanop welke os je wil opstarten.
groot voordeel van zo'n multiboot is dat je bij eventuele problemen nog altijd kan terugvallen op je tweede os.

succes!