Nee, die zijn er nog niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neen, die zijn er nog niet, want win 8 is er enkel al als "customer preview"
dwz, je kan wel (gratis!) die win 8 downloaden, en zelf een upgrade doen, maar dat is op eigen risico, natuurlijk, mits in een preview best nog bugs kunnen zitten.
en, let wel, die upgrade kan je niet terugdraaien, zonder verlies van al je data !