Mijn toetsenbord en muis reageren niet bij mijn nieuwe pc installatie hoe los ik dit op?

Ik heb dus net een nieuwe pc,gekocht hij was startklaar maar hij vraagt nu wat mijn taal is Nu moet ik een taal selecteren maar dit kan niet omdat mijn muis en toetsenbord niet reageren hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

heb je usb muis en toetsenbord toevallig ?
dat wil wel eens een probleem geven bij de instellingen
bij de eerste keer dat je windows instelt
als je even een ander toetsenbord en muis aansluit met ps/2 aansluiting zou je geen probleem meer moeten ondervinden.
heb je misschien een ps/2 usb plugje ?
alleen voor het toetsenbord werkt dat wel
zodra de pc dan wel helemaal is ingesteld
naam etc etc en weer gereboot hebt
dan kun je daarna gewoon de usb toetsenbord en muis zonder problemen aansluiten
succes
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Muis en tb zijn plug And play. Als het niet werkt moet je er eerst zeker van zijn dat ze het doen. Sluit bijvoorbeeld eens aan op de oude pc . Als ze beide draadloos zijn moet je er waarschijnlijk batterijen in doen.. Of ga terug naar de winkel. Daar zullen ze je zeker helpen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan was hij dus nog niet startklaar, en moeten zij (waar je de pc gekocht hebt) dat herstellen. Wel vervelend nu net de winkels dicht zijn :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toetsenbord en muis aangesloten laten en dan de pc opnieuw opstarten, echt de stroom eraf. Als het dan goed is/gaat ziet de pc onbekende hardware en vraagt of de pc het stuurprog. moet bijwerken. Veelal lukt het dan wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer eens een andere muis of toetsenbord op die PC aan te sluiten
FRank