Hoe download je windows 8 of visa op je computer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Powergen
12 jaar geleden
Windows 8 is nog in de preview versie en Windows Vista is bagger en zwaar.. kies het liefst voor Windows 7

Antwoorden (3)

Windows 8 Consumer previeuw download je via dit site

Toegevoegd na 2 minuten:
En Windows visa download je hier.

Toegevoegd na 3 minuten:
Windows 8 consumer preview is de bovenstaande bron

Windows visa is de onderstaande bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows 8 kun je downloaden van de microsoft site, windows vista moet je kopen, dus dan kun je beter zeggen dat de persoon hem moet kopen of moet downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed dat je het zei
Windows 8 is nog niet beschikbaar alleen als preview.
Je bedoeld waarschijnlijk vista.
NIet meer aan beginnen. Verkrijg windows 7.
Die kun je wel downloaden als trial ( proefversie ), maar zul je moeten kopen.
Frank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows 8 is inderdaad alleen verkrijgbaar als preview (testversie). Deze werkt heel behoorlijk en is het proberen zeker waard. Echter zal deze niet permanent beschikbaar blijven (lijkt me) dus is windows 7 een prima alternatief. Vista is niet echt aan te raden, deze is naar mijn ervaring in ieder opzicht verbeterd met windows 7.

Toegevoegd na 1 minuut:
toevoeging: Tot nog toe werken alle programma's en drivers van windows 7 probleemloos op windows 8 (degene die ik geprobeerd heb)