Ik heb perongeluk 2x een bestelling gedaan van het zelfde op het internet, hoe kan ik dit geld terug gestort krijgen?

Zou ik dit zelf kunnen? of is dit niet mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
conrad

Het beste antwoord

Ik zou sowieso zo snel mogelijk (per email) contact gaan opnemen om de 2e bestelling te annuleren en het verzoek te doen het betaalde geld weer naar je eigen rekening over te maken. Als 't een vertrouwde site is dan werkt dit wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het lijkt mij verstandig dat je contact opneemt, Als je doorgeeft dat je een fout hebt gemaakt bij het bestellen kunnen ze alsnog je bestelling annuleren of wijzigen. Je krijgt zowieso je geld dan ook terug gestort..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buiten de bovenstaande goede antwoorden zou ik er nog bijvoegen dat je er van hetzelfde product al 1 hebt besteld. Daaraan zien ze duidelijk dat het een foutje is en zullen ze je eerder in je gelijk stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan je niet zelf of via de bank regelen. Neem hiervoor contact op met de webshop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een bestelling via internet heb je op basis van de Wet Koop op Afstand het recht binnen zeven dagen na ontvangst van het bestelde de koop zonder opgave van reden te ontbinden en de goederen te retourneren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als hij een pizza teveel heeft besteld kandie hem echt niet meer ruilen hoor --'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een pizza valt onder maatwerk. Dit is 1 van de uitzonderingen waar het retourrecht niet voor geldt.
Voor het geval het bestelling in je postbus is gekomen:

Dan raad ik je aan om het product terug te sturen met het bon uiteraard. En als het goed is dan krijg je je geld terug.