Ik heb perongeluk 2x een bestelling gedaan van het zelfde op het internet, hoe kan ik dit geld terug gestort krijgen?

Zou ik dit zelf kunnen? of is dit niet mogelijk?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik zou sowieso zo snel mogelijk (per email) contact gaan opnemen om de 2e bestelling te annuleren en het verzoek te doen het betaalde geld weer naar je eigen rekening over te maken. Als 't een vertrouwde site is dan werkt dit wel.

Het lijkt mij verstandig dat je contact opneemt, Als je doorgeeft dat je een fout hebt gemaakt bij het bestellen kunnen ze alsnog je bestelling annuleren of wijzigen. Je krijgt zowieso je geld dan ook terug gestort..

Buiten de bovenstaande goede antwoorden zou ik er nog bijvoegen dat je er van hetzelfde product al 1 hebt besteld. Daaraan zien ze duidelijk dat het een foutje is en zullen ze je eerder in je gelijk stellen.

Dit kan je niet zelf of via de bank regelen. Neem hiervoor contact op met de webshop

Bij een bestelling via internet heb je op basis van de Wet Koop op Afstand het recht binnen zeven dagen na ontvangst van het bestelde de koop zonder opgave van reden te ontbinden en de goederen te retourneren.

Voor het geval het bestelling in je postbus is gekomen: Dan raad ik je aan om het product terug te sturen met het bon uiteraard. En als het goed is dan krijg je je geld terug.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100