Hoe zet ik in Word 2003 paginanummering aan? En hoe zet ik iets boven de echte tekst

Ik moet voor school een boekverslag maken en ik moet paginanummering erin zetten en ik moet mijn naam, klas, de auteur en het boek boven de tekst zetten helemaal in de rand, weet iemand hoe ik het moet doen? Ik gebruik Word 2003. Nederlandse versie, niet de Engelse.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Je opent word, gaat naar invoegen en daar klik je paginanummering aan.

Voor die tekst die je bovenin wilt hebben, zie beschrijving op de volgende internetpagina.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zo uit mijn herinnering: kijk eens bij kop en voettekst. Daar staat datum en paginanr invoegen bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik invoegen kop en voettekst. Dan kom je in het bovenste deel van jouw document.
Daarna kan je met invoegen pagina nummer enz. de pagina's laten nummeren. Door te dubbelklikken in het gedeelte koptekst c.q. gewone tekst wissel je van werkruimte en wordt de rest grijs.
Frank