Hoe kan ik een 3 maanden kalender voor op het bureaublad zelf maken?

Heb me al rot gezocht aan een geschikte kalender voor op het bureaublad, ik zou graag een 3-maands kalender hebben, of eventueel zelf maken kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik gewoon sunbird en zet die op mijn taakbalk en opent altijd als ik de computer opstart en ik krijg meldingen als er iets te gebeuren staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb juist eens naar 'Sunbird' gekeken maar dat is het niet wat ik zoek, ik zoek een eenvoudige 3 maandskalender

Het beste antwoord

Ikzelf heb eenvoudig een foto gemaakt van een kalender(1maand). Daarna heb ik de foto-grootte aangepast en gebruikt als bureaublad. Dit zou ook wel gaan door drie maanden naast mekaar te plaatsen; een foto te nemen, ze te verkleinen en aan te passen met een of ander fotoprogramma, en als bureaublad te zetten.
Misschien 'n tip voor je.... Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen slecht idee, zal dat eens proberen, hartelijk dank

Andere antwoorden (1)

Als je op je bureaublad bent, klik dan op je rechtermuisknop.
Dan zie je als het goed is onderaan staan 'Gadgets'.
Als je daar op klikt, verschijnt er een menu waarin je kunt kiezen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb daar al gekeken en daar zit geen 3 maands kalender tussen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat betekent dus dat je dan altijd je pc aan moet hebben. Ook als je niet op je pc bezig bent en bvb gewoon aan het bellen bent en even wat moet noteren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, dacht dat je het blad van je bureau bedoelde.