Nee sorry, 1000(Duizend)MBps is gelijk aan 1GBps.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, jez zegt het zelf al, 1GB is 1000MB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1gb is gelijk aan ongeveer 1000 mb. Dus 100 mb is 0,1 GB. Het antwoord is dus nee ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
100MB (niet mb)=0,1GB
Als je bedoelt te vragen: is 100 MegaByte per seconde gelijk aan 1 Gigabit per seconde is het antwoord: niet helemaal, maar het scheelt niet veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit scheelt 900mb/s? 'het scheelt niet veel'?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, ik zie net het verschil tussen byte en bit.
100 megabit is gelijk aan 12.5 megabyte. Een byte is 8 bits, daarom is 100/8 = 12.5 megabyte.

Hetzelfde voor 1000 megabit, wat staat voor 1 Gbps, 1 Gbit/s of 1 Gb/s.

Eigenlijk moet je de 'b' van bit klein schrijven en de 'B' van Byte in hoofdletters.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ëén nulletje meer
Frank