bestaat er een taskmanager voor bandbreedte gebruik, net als ctrl+alt+del ?

bij de taskmanager van windows kun je processen en taken zien, nou vroeg ik mij af of er net zo'n soort tooltje bestaat voor het bekijken waar je bandbreedte naartoe verdwijnt?

die van mij schijnt in de twilight zone te verdwijnen op dit moment, dus ik wil graag weten hoe mijn pc, progjes etc mijn bandbreedte gebruiken.

hopelijk hebben jullie ideeen over hoe dat te doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De "networking" tab in dezelfde Task Manager....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oja? dat ga ik effe bekijken! .....domme ikke.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanks. !!

Andere antwoorden (1)

Ja dat is er wel... Dumeter... En Netlimiter... Beiden werken goed en hebben net een andere werking... Zoek ze maar eens op en op usenet kun je ze opzoeken...

Toegevoegd na 39 seconden:
Het is trouwens niet control alt en del... MAAR control shift en del...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh ik ken windows 7 nog niet... Ok dank je voor de aanvulling...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Usenet? Daar moet je voor betalen :).
Misschien TPB? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ctrl+shift+delete is niet juist voor windows XP, dan verschuit het vakje 'privegegevens opruimen'.
Ctrl+shift+esc of ctrl+alt+delete werken wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'verschuit' moet natuurlijk 'verschijnt' zijn .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja klopt het moest zijn control shift en escape... Sorry...