hoe ver kan een LAN verbinding rijken?

laten we vanuit gaan van een normale internetverbinding van Ongeveer 8mb
en kan het ook liggen aan wat voor een internet je ontvanger heeft?

Toegevoegd na 16 minuten:
en als je het draadloos gaat doen?

Toegevoegd na 20 minuten:
als je de LAN verbinding draadloos gaat doen hoe ver is het bereik?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Oneindig groot zolang je maar steeds een router/switch er tussen zet, Met CAT6 kabels kan je per keer 100m overbruggen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Niet alle kabel is CAT6 normaliter wordt CAT5E verkocht.

Toegevoegd na 12 minuten:
Je kan ook een LAN over het internet creëren met bijv.: http://www.lanoninternet.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat klopt. Een LAN verbinding is met draad. Je kunt je draad zo lang mogelijk maken als je zelf wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je draad zo lang mogelijk maken als je zelf wil. Nee, zo kan het niet een 3km UTP kabel geeft weinig signaal meer.
Je bedoeld hoe lang je een kabel kan maken naar iemand anders. Of heb je het nu over draadloos internet. Als je samen met iemand een spel wilt spelen doe je dat via een server die op internet is aangesloten. lees in de link wat een lan verbinding is.
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
Draadloos is ook beperkt tot een kleine afstand samen met andere log je eerst in op een server op het inetrenet ander gaat het niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
samen met andere log je eerst in op een server op het inetrenet ander gaat het niet Zou je dit even kunnen verduidelijken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh wacht het slaat weer terug op je antwoord, ik dacht al voor een LAN verbinding heb je in principe geen internet nodig.
De richtlijn is: 100 meter, maar met extra versterkers onbeperkt.