Wie kent die reclame, waarschijnlijk van KPN, waarin een jongen via een laptop in een groepsfoto wordt opgenomen?

Alle informatie staat eigenlijk al in de vraag. Ik wil er alleen even bij vermelden, ik heb deze categorie gekozen vanwege de aard van de reclame video die ik zoek.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken deze reclame wel, hij is inderdaad van KPN, maar wat is je vraag erover?

Het beste antwoord

Ja die ken ik, maar dat is vast je eigenlijke vraag niet.

Zie de onderstaande link voor het videootje

http://vimeopro.com/incaseoffire/erik-de-bruyn/video/28105358
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik stond op het punt om jouw antwoord als beste antwoord te markeren, toen ik dat teken van afkeuring bemerkte. Even voor de goede orde:
Ik begrijp niet waarom die afkeuring werd opgegeven, en zou het erg op prijs stellen als degene die dat heeft gedaan, zou kunnen zeggen waarom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ook wel benieuwd. Maar als dit het filmpje is dat je zocht hoop ik dat ik je daarmee verder geholpen heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je wordt er ooit gek van dat mensen klakkeloos negatieve duimpjes geven. Dit was exact het antwoord dat ik wou geven. Vandaar een plusje